joi, 11 februarie 2010

Muzica ,,veche''

Nu ca as fi batran…ascultam acum vreo juma de ora niste muzica si am dat de ceva vechi, asa ca pe o tema izvorata din ,,meandrele abisului”!

Cine isi mai aminteste oare de ce ascultam pe la radio, Tv, casete, video (ce aveam fiecare) in anii ‘90?
Va mai aduceti aminte de trupele romanesti? Emisiunile lu’ Corondan, Dan Negru (cand era la Timisoara sau asa ceva), si mai era una da nu mai mi-o aduc aminte.

Oare va mai amintiti de:

Genius

3 Sud Est

Valahia

Body & Soul

Celine Dion (isteria cu titanicul, si melodia din coloana sonora)

Luis Armstrong

Scatman

Alanis Morisette cu a sa melodie ,,Ironic”

No Doubt cu Don’t Speak

ATB (cu ale sale melodii)

Ricky Martin

Si cate si mai cate formatii/artisti cu care am crscut majoritatea. Nu negati! Nu ziceti ca ,,eu ascultam alta muzica atunci bah” ca decat astea erau difuzate.

Nu va e dor de costumele lor lucioase (sau mai fara haine), pampoane, pene (sau ce dracu erau) si alte parascovenii.

Mai adaugati trupe la comm, pentru ca eu am enumerat doar ce mi-a venit rapid in minte.

Care era viata atunci de se ascultau melodii care acum ne fac sa radem pana aproape de isterie?

Ok…. Dream On!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu