joi, 11 februarie 2010

Nebunie...

Salut… m-am gandit sa mai scriu ceva, pana la acticolul mult trambitat cu poze de azi (am tremurat sa le fac)… din Pitesti (pozele). Pozele au iestit un mare cacat… majoritatea sunt niste porcarii.

Sa mai povestesc ceva:

1. Am dat un cap aparatului de capsat bilete din autobuz, de s-a blocat.

2. Cand sa cobor din autobuz mi-a cazut telefonul din buzunar chiar langa scaun… de era sa il pierd.

3. De 4 ore tot ascult la muzica… si am terminat partea a 2-a a cartii ,,Ultima noapte de dragoste/ Intaia noapte de razboi”… printre picaturile de saliva ale alui de sus. (Imi corecteaza si mie cineva articolul sa imi puna diacritice?)

4. Am ramas fara bani… IAR… si saptamana viitoare apare Level-ul! (care aveti nevoie de un transfer de coi?)… aaa…. decat cel drept.

5. Am baut vin fiert (cu scortisoara).

6. Am ascultat una din cele mai bune melodii: Star One- Intergalactic space crusaders, pana m-au durut urechile.

7. Am vazut vreo 3 fantome care imi aratau muie pe geam acum 1 ora (din boschetele de ,,mana maicii domnului” [planta])… una era a Elodiei…

8. Mortii tai… (cine stie cunoaste)!

daca imi mai aduc aminte ceva mai puna… pana maine dimineata.

aaa… nu am scos pozele de pe telefon, pentru ca mi-era (si inca imi e) lene sa dau un restart Pc-ului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu